wtorek, 16 czerwca 2015

I'm so sorry :(

 Z góry wielkie sorry, ale rozdział jeszcze nie jest napisany. Postaram się go stworzyć jak najszybciej. Mam kilka kwestii do przemyślenia... ostatnio czuję, że coś robię nie tak i błądzę w myślach. Zdaję sobie sprawę, że mam zaległości w pisaniu na wszystkich blogach, dlatego piszę po kolei. Niedawno wrzuciłam Involutio, teraz czas na Wymiar Wyobraźni i Lavi. Następny będzie Margines i Porachunki. Taka kolejność narzucona przez pulpit nawigacyjny bloggera. 
Tak na przeprosiny wrzucam rysunek podobizny Akiry - wygląd po zabawie z chaosem Shikiego. Pamiętam, że ktoś chciał bym go narysowała. Mam nadzieję, że nikogo nie przerażę moimi, marnymi zdolnościami rysunku ^^;
Pozdrawiam ^^



9 komentarzy:

  1. Ech... wciąż czekam na Lavi :(
    Dodatkowo mam małe pytanko. Nie wiem, czy nadal czytasz mojego bloga, czy może porzuciłaś moje opowiadania, ale wysłałam Ci na e-mail, który mi kiedyś podałaś, dwa nowe rozdziały ,,Hellady"(nie publikuję już ,,Hellady" na blogu, a jedynie wysyłam w prywatnych wiadomościach). agataotaku@gmail.com <- aktualny? Rozdziały dotarły?
    Pozdrawiam i czekam na Lavi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądam na Twojego bloga, choć przyznam bez bicia, że mam sporą zaległość w czytaniu. Zamierzam się jednak to nadrobić.
      Hellada doszła, mam ściągnięte te dwa rozdziały i w wolnej chwili je przeczytam :)
      A w kwestii Lavi... Obmyślam jak opisać rytuał. Chcę stworzyć coś oryginalnego i jak na złość nic zadowalającego nie przychodzi mi do głowy ;(
      Pozdrawiam i dziękuję :)

      Usuń
  2. Dzięki :D. Właśnie taka nagroda pocieszenia mnie zadawala :D. Czekam na Lavi. Rozumiem że możesz czuć się nieco zagubiona :D, w końcu masz dużo fanów :P. Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział.
    PS. rysujesz całkiem fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy w końcu wstawisz rozdział :-(. nie mogę myśleć o wakacjach kiedy zaprząta mi głowę twoje opowiadania. Obrazek świetny tylko szkoda że rozdziału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie nasz obiecany rozdział ;(. Nie musisz się tak zastanawiać nad pisaniem niech to samo z ciebie wypłynie. Wszystko nam się spodoba ponieważ masz niesamowitą wyobraźnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy dodasz nowy rozdział? fajny obrazek. powinnaś częściej dodawać rysunki własnego autorstwa. czekam na rozdział mam nadzieję że nie będą to całe wakacje. Weny i jeszcze więcej weny

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję że nie porzucisz tego opowiadania bo jest świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki już nasz, czytelników los możemy tylko czekać. :'(. Może to się kiedyś zmieni, ale teraz zostaje nam tylko czekać :'( lub nie =P

    OdpowiedzUsuń
  8. Daj cokolwiek masz =P. Ze wszystkiego będziemy szczęśliwi i zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń